Opt lucruri de verificat înainte să faci ITP-ul.

0785 559 557
info@auto-itp.ro

statie itp pret, statie itp sector 6, verificarea itp, statie itp, pret itp, itp sector 6, statii itp, stati itp, statiile itp, inspectia tehnica periodica, itp sector 5, programare itp, inspectie tehnica periodica, cat costa un itp, itp ieftin, pret itp autoturism, verificare itp, ipt, verifica itp, verif itp, verificate itp, verificari itp, itp pret

Inspectie Tehnica Periodica Auto cu sau Fara Programare


Prelungirea Ghencea, 95C, Sector 6, Bucuresti

Programeaza-te!

statie itp pret, statie itp sector 6, verificarea itp, statie itp, pret itp, itp sector 6, statii itp, stati itp, statiile itp, inspectia tehnica periodica, itp sector 5, programare itp, inspectie tehnica periodica, cat costa un itp, itp ieftin, pret itp autoturism, verificare itp, ipt, verifica itp, verif itp, verificate itp, verificari itp, itp pret

Vrem sa circuli in siguranta si legalitate!

Inspectie Tehnica Periodica Auto cu sau

Fara Programare


Prelungirea Ghencea, 95C, Sector 6, Bucuresti

Programeaza-te!
statie itp pret, statie itp sector 6, verificarea itp, statie itp, pret itp, itp sector 6, statii itp, stati itp, statiile itp, inspectia tehnica periodica, itp sector 5, programare itp, inspectie tehnica periodica, cat costa un itp, itp ieftin, pret itp autoturism, verificare itp, ipt, verifica itp, verif itp, verificate itp, verificari itp, itp pret
statie itp pret, statie itp sector 6, verificarea itp, statie itp, pret itp, itp sector 6, statii itp, stati itp, statiile itp, inspectia tehnica periodica, itp sector 5, programare itp, inspectie tehnica periodica, cat costa un itp, itp ieftin, pret itp autoturism, verificare itp, ipt, verifica itp, verif itp, verificate itp, verificari itp, itp pret
Mulţi conducători auto preferă să meargă direct la inspecţia tehnică periodică, fără să facă o serie de minime verificări la maşină care i-ar putea scuti de varianta deloc plăcută de a sta cu autovehiculul pe dreapta până când remediază defecţiunile descoperite de către inspectorii ITP. Efectuarea Inspecţiei Tehnice Periodice (ITP) nu mai este deloc floare la ureche, aşa cum era odată, mai ales fiindcă şoferii nu mai pot da mici ”atenţii” pentru ca inginerii să închidă ochii la efectuarea verificărilor. Vă prezentăm mai jos o serie de verificări pe care este indicat să le faceţi la un service specializat înainte de a merge cu maşina la inspecţia tehnică periodică.

Sistemul de direcţie
Cu sistemul de direcţie nu este de joacă. Dacă simţiţi în mers că volanul trage într-o parte sau alta, ori se aud tot soiul de zgomote, trebuie să mergeţi imediat cu maşina la un o verificare amănunţită la un service specializat. Poate fi un pivot sau o bucşă uzată sau un cap de bară care este pe punctul să cedeze, însă ideea este că nu vreţi să aflaţi în trafic care este problema pentru că asta înseamnă aproape sigur că veţi provoca un accident de circulaţie. Dacă printr-un miracol ajungeţi cu maşina la ITP, veţi fi obligaţi să remediaţi defecţiunile, în caz contrar nu veţi mai avea dreptul să ieşiţi cu maşina pe drumurile publice.
statie itp pret, statie itp sector 6, verificarea itp, statie itp, pret itp, itp sector 6, statii itp, stati itp, statiile itp, inspectia tehnica periodica, itp sector 5, programare itp, inspectie tehnica periodica, cat costa un itp, itp ieftin, pret itp autoturism, verificare itp, ipt, verifica itp, verif itp, verificate itp, verificari itp, itp pret, itp fara programare

Discurile şi plăcuţele de frână
Sistemul de frânare este alături de sistemul de direcţie unul dintre cele mai importante componente ale maşinii. Prin urmare, acesta trebuie să funcţioneze mereu ireproşabil, indiferent că ne expiră inspecţia tehnică periodică sau nu. Plăcuţele de frână trebuie verificate pentru a nu fi uzate, ca şi discurile de frână. În cazul acestora din urmă, trebuie să verificăm dacă discurile nu s-au ovalizat, caz în care trebuie să fie imediat înlocuite. Un indiciu că aveţi probleme la sistemul de frânare este faptul că apar trepidaţii când frânaţi brusc sau se aud diverse zgomote când acţionaţi frâna.
Conductele de frână
Când verificăm sistemul de frânare, este indicat să aruncăm o privire şi la conducte. Cu timpul, acestea ruginesc şi chiar se crapă, existând riscul de a pierde lichid de frână. O atenţie deosebită trebuie acordată şi garniturilor de cauciuc. Acestea se uzează destul de repede, iar dacă nu le veţi înlocui din proprie iniţiativă, inspectorii ITP vă vor cere acest lucru cu siguranţă, aşa că nu are sens să pierdeţi inutil timpul. 

Sistemul de semnalizare 
Nu neglijaţi sistemul de semnalizare al autovehiculului. Pornind de la semnalizare şi până la stopurile pe frână, toate becurile trebuie să fie funcţionale pentru ca ceilalţi participanţi la trafic să ne cunoască intenţiile în trafic, altfel riscăm să ne trezim loviţi din spate când punem frână sau să fim acroşaţi din lateral dacă un bec de la semnalizare s-a ars. Dacă alegeţi să mergeţi cu maşina aşa la inspecţia tehnică periodică, inspectorii ITP vă vor cere să înlocuiţi becurile defecte, aşa că este bine să faceţi acest lucru din proprie iniţiativă.
Erorile de bord 
Este de bun simţ ca atunci când un martor de bord sau mai mulţi se aprind, să mergeţi pentru o verificare la un service pentru că acest lucru poate însemna o defecţiune la maşină sau o eroare de bord. Inspectorii ITP nu vă vor permite să ieşiţi cu maşina în trafic la expirarea inspecţiei tehnice periodice până când nu remediaţi problema de orice natură ar fi ea, mecanică sau electronică. 

Parbrizul 
Dacă aveţi parbrizul crăpat, chiar şi pe o porţiune foarte mică, este recomandat să îl schimbaţi. Nu este deloc amuzant să scoţi din buzunar o sumă destul de consistentă de bani pentru a face acest lucru, dar vă veţi scuti de o durere de cap şi de pierderea timpului dacă alegeţi să mergeţi mai întâi la inspecţia tehnică periodică. Majoritatea inspectorilor ITP nu vor trece cu vederea acest aspect şi vă vor cere să înlocuiţi parbrizul crăpat, invocând faptul că vizibilitatea şoferului scade din cauza acestui lucru. 

Anvelopele 
Un detaliu pe care mulţi şoferi îl ignoră este dimensiunea anvelopelor cu care este echipată maşina pe o conduc. Ese indicat să faceţi o verificare a acestui aspect înainte de a merge la inspecţia tehnică periodică pentru a nu avea surpriza neplăcută ca inspectorul ITP să vă trimită acasă pentru a veni cu cauciucurile de dimensiunea trecută în cartea de identitate. 

Rugina
Majoritatea conducătorilor auto îşi îngrijesc maşinile, astfel încât caroseria să nu înceapă să fie mâncată de rugină. Sunt însă şi şoferi pe care nu îi interesează deloc aspect, iar rugina afectează aripile şi portierele, lucru care nu va fi trecut cu vederea de inspectorii ITP. Aceştia le vor cere să revopsească porţiunile afectate de rugină, aşa că dacă vă aflaţi într-o astfel de situaţie, e mai bine să faceţi acest lucru din proprie iniţiativă.

Sursa: adevarul.ro
statie itp pret, statie itp sector 6, verificarea itp, statie itp, pret itp, itp sector 6, statii itp, stati itp, statiile itp, inspectia tehnica periodica, itp sector 5, programare itp, inspectie tehnica periodica, cat costa un itp, itp ieftin, pret itp autoturism, verificare itp, ipt, verifica itp, verif itp, verificate itp, verificari itp, itp pret, itp fara programare